fredag 1 april 2011

Fredag!

Nu har vi återgått till från att jag och barnen varit ensamma under veckorna, nu har blivit en till i familjen=) Robert har nu jobbat hemma i en vecka, känns lite underligt men samtidigt är det ju toppen att ha honom hemma igen. Idag är jag och barnen lediga, skönt att slippa kliva upp tidigt. Robert fyller 35 år på söndag och det ska göras tårta och fixas lite. Herregud jag komihåg när han fyllde 20..shit va tiden går..jajja det är ju på barnen man ser att man åldras, Lova fick ett brev om förskoleklass som hon ska börja på till hösten..får liite panik att hon blivit så stor. Jag har ju lill plutten oxå som visserligen oxå växer och gror.. Nog om detta! Andra roliga saker som hänt är att deklarationen kommit..jippiee..så otroligt nöjd, men eftersom jag skattar som en tok så måste det ju bara visa sig på deklarationen!!! nu längtas det till juni=) Perfekt med bra semesterkassa! För nu är det inte många veckor kvar till semestern, jag har tidig iår och det passar mig bra eftersom min födelsedag infaller just period 1. Annars så ska jag iväg och bli sminkad och fotad nu i april, ska bli spännande och se hur bilderna blir;)

Inga kommentarer: